1. Termin
23.03.2013 (sobota)
Ruszenie na trasę będzie możliwe w godzinach 10:30 - 14:30, natomiast punkty będą zbierane o godzinie 15:00.
2. Miejsce
Centrum zawodów (start i meta): Gdynia Kolibki Adventure Park
dojazd - http://www.adventurepark.pl/index.php?id=kontakt
3. Organizatorzy
UKS Azymut 45 Gdynia - osoba kontaktowa Maciej Hewelt - 600 328 260
Team na Fali - osoba kontaktowa Joanna Hewelt - 695 860 149
3. Organizatorzy
UKS Azymut 45 Gdynia - osoba kontaktowa Maciej Hewelt - 600 328 260
Team na Fali - osoba kontaktowa Joanna Hewelt - 695 860 149
Kolibki Adventure Park
4. Forma
5. Dostępne trasy
Tradycyjnie cztery warianty długości i trudności:
6. Zgłoszenia i opłaty
a) Zgłoszenie przez internet
- do 22.03 (piątek) do godziny 16:00
- zgłoszenie należy wysłać na maila: azymut45gdynia@gmail.com
- proszę umieścić w mailu: imię, nazwisko, wariant wybranej trasy
- koszt: 20 zł od osoby, płatne w centrum zawodów. Dopuszcza się start w grupach, w których każda kolejna osoba dokonuje dopłaty w wysokości 7 zł. Wyjątek stanowi start osób z jednej rodziny - kolejne osoby nie muszą dokonywać dopłaty.
b) Zgłoszenie w centrum zawodów
- w dniu 20.01 (niedziela) między 10:00 a 12:30
- koszt 30zł od osoby, płatne w centrum zawodów. Dopuszcza się start w grupach, w których każda kolejna osoba dokonuje dopłaty w wysokości 7 zł. Wyjątek stanowi start osób z jednej rodziny - kolejne osoby nie muszą dokonywać dopłaty.
*osoby które wezmą udział w czterech pierwszych edycjach, mają zapewniony darmowy udział w piątej edycji
*członkowie UKS Azymut 45 Gdynia oraz Teamu na Fali mają zapewniony darmowy start na wszystkich edycjach
7. Dodatkowe atrakcje
4. Forma
Zawody będą polegały na jak najszybszym pokonaniu trasy od startu do mety, poprzez potwierdzenie obecności na kolejnych punktach zaznaczonych na mapie.
Trasa zaznaczona będzie na kolorowej mapie do orientacji sportowej. Bez względu na warunki pogodowe będzie istniała możliwość pobrania koszulki, w celu zabezpieczenia mapy przed wilgocią.
Punkty będą oznaczone w terenie biało-czerwonymi lampionami. Potwierdzenie obecności na punkcie następuje w momencie włożenia elektronicznego chipa (który każdy z zawodników otrzyma w centrum zawodów), do elektronicznej puszki znajdującej się na punkcie.
Brak potwierdzenia jakiegokolwiek punktu, potwierdzenie złego punktu, lub potwierdzenie punktów w złej kolejności, będzie oznaczało dyskwalifikację.
Przykład mapy z trasą
5. Dostępne trasy
Tradycyjnie cztery warianty długości i trudności:
Krótka
Średnia
Długa
Najdłuższa
Długości będą podane niebawem
6. Zgłoszenia i opłaty
a) Zgłoszenie przez internet
- do 22.03 (piątek) do godziny 16:00
- zgłoszenie należy wysłać na maila: azymut45gdynia@gmail.com
- proszę umieścić w mailu: imię, nazwisko, wariant wybranej trasy
- koszt: 20 zł od osoby, płatne w centrum zawodów. Dopuszcza się start w grupach, w których każda kolejna osoba dokonuje dopłaty w wysokości 7 zł. Wyjątek stanowi start osób z jednej rodziny - kolejne osoby nie muszą dokonywać dopłaty.
b) Zgłoszenie w centrum zawodów
- w dniu 20.01 (niedziela) między 10:00 a 12:30
- koszt 30zł od osoby, płatne w centrum zawodów. Dopuszcza się start w grupach, w których każda kolejna osoba dokonuje dopłaty w wysokości 7 zł. Wyjątek stanowi start osób z jednej rodziny - kolejne osoby nie muszą dokonywać dopłaty.
*osoby które wezmą udział w czterech pierwszych edycjach, mają zapewniony darmowy udział w piątej edycji
*członkowie UKS Azymut 45 Gdynia oraz Teamu na Fali mają zapewniony darmowy start na wszystkich edycjach
7. Dodatkowe atrakcje
Pierwszy aktywny weekend Kolibki Adventure Park
8. Zasady uczestnictwa
- Zawodnicy podejmują decyzję o udziale swoim oraz zwierzęcia w zawodach na własną odpowiedzialność
- Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne
- Zawodnik jest zobowiązany do trzymania zwierzęcia na smyczy przez cały czas przebywania na trasie, oraz podczas znajdowania się w centrum zawodów
- Używanie kolczatek oraz wszelkiego rodzaju obroży zaciskowych jest surowo wzbronione
- Zaleca się używanie specjalnych szelek oraz uprzęży, aczkolwiek ich posiadanie nie jest koniecznym warunkiem uczestnictwa.
- Posiadanie aktualnego zaświadczenia o szczepieniu jest obowiązkowe (będzie weryfikowane w biurze zawodów)
- Organizator ma prawo do ostatecznej interpretacji regulaminu zawodów
- Dla osób początkujących wszelkie informacje jak zmierzyć się z trasą będą udzielane w centrum zawodów
- Każdy z uczestników ubezpiecza się we własnym zakresie
- W centrum zawodów będzie czekać na uczestników termos z gorącą herbatą
- W przypadku zgubienia chipa, należy się liczyć z kosztem jego odkupienia, w wysokości 200 zł.
Do Zobaczenia!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz